Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Moja przygoda z papierową wikliną

Wreszcie dojrzałam, zaparłam się i poskręcałam trochę gazetowych rurek.


Rurki odleżały trochę, nabrały mocy i powstał mocno ażurkowy koszyk - o taki



A tak wygląda pomalowany i polakierowany



I już zagospodarowany


A swój koślawy, ażurkowy koszyczek robiłam na podstawie kursu zamieszczonego przez Maggi.

Myślę, że jeszcze coś wyplotę sobie.

Dzisiaj podsumowałam sobie ile mam zaczętych i nie skończonych prac wszelakich i wyszło mi, że jest ich 12, 13-stą dzisiaj sprułam :-(. A już mam plany na kolejne.

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i każde słowo pozostawione. Pozdrawiam gorąco. Agnieszka


10 komentarzy:

  1. A to mnie Agnieszko zaskoczyłaś...chyba pójdę w Twoje ślady...exstra...podoba mi się i to bardzo .Pozdrawiam niedzielnie Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny koszyczek.Dla mnie wlasnie taki niepomalowany z widocznymi gazetami wyglada bardzo interesujaco ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszedł jak na pierwszy. Ja mam za sobą jedną próbę z papierową wikliną. Zrobiłam 2 koślawe koszyczki. Jak na razie przymierzam się do drugiej próby, zbieram gazety -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zgrabniutki koszyczek. Mnie się podoba. Podziwiam, bo sama nie umiem się połapać w tych plecionkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszedł!!!!Gratuluję nowej umiejętnosci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście super, ka nawet nie mogę się zmobilizować do zbierania gazetek ;-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny koszyk,a ja ciagle nie moge sie zmobilizowac,choc bardzo mnie korci,zlaszcza jak patrze na takie prace

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo naturalnie! pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszedł! Bardzo podoba mi się stylizowanie papierowej wikliny na "prawdziwą" - wygląda to po prostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny CI się udał!!
    Bardzo mi się podoba!

    A w tle nie mogłam nie zauważyć mojego ulubionego zapachu...Chance Channel- jest piękny:-)))

    pozdrówka!!

    OdpowiedzUsuń