Obserwatorzy

poniedziałek, 22 września 2014

Wiosenny królik tej jesieni

Wakacje minęły, jesień puka już do drzwi... a ja wiosenne króliki dziergam ...





Spring bunny powstał według projektu Josephine Wu.  
Jest cudnie przesłodki, trochę nonszalancki :-)

A co z robótkami, które zaczęłam ... leżą i czekają na wenę...

Sweter z koła leży odłogiem, bo nie mam odpowiedniego rozmiaru drutów do plisy, a jakoś zamówić nie mogę, bo ... no właśnie bo ...

Serwetka hardangerowa, może nie tyle leży odłogiem, bo od czasu do czasu pomacham igiełką, ale też mi nie idzie ... 

W czeluściach mojego "barłogu" robótkowego leży zaczęty haft krzyżykowy, nawet nie pamiętam czy pokazywałam go na blogu, haftuję na Belfaście 32ct co jedną nitkę i chyba dlatego porzuciłam ... oczy mi wysiadają ...

Pewnie jakbym się zagłębiła, to znalazłabym jeszcze coś ...

A jeszcze dwa króliki zaczęte leżą i czekają na uszycie ...

Musze się zabrać za nadrabianie zaległości ... bo ... :-)

Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że już niedługo coś pokażę.
Agnieszka





5 komentarzy:

  1. Przepiękna! my też taką chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślami Cię dzisiaj Agnieszko od rana ściągnęłam do blogowego świata....no i dobrze ...bo królik rewelacyjny ...podobnie jak u Agaty budzi moje ochy i achy......
    A co szuflady zaległości , to chyba mnie nie prześcigniesz tego tyle mam...czytaj nadrabiam.... pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Jakie urocze maskotki! Na takie śliczności sezon trwa cały rok!
    Ogromnie mnie ucieszył Twój wpis. Nie pozwól nam czekać zbyt długo na następny. Malutkimi kroczkami złapiesz wiatr w żagle.
    Zrób listę i powieś ją w widocznym miejscu, albo nawet zamontuj aplikację w telefonie;) Przyjemności są tak samo w życiu ważne jak i obowiązki!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba odpocząć nawet od przyjemności, złapać oddech...
    A króliczek jest przeuroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny królik...
    Gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń