Obserwatorzy

sobota, 21 maja 2011

Początki bywają trudne

To mój debiut blogowy, więc z pewną nieśmiałością zaczynam tą przygodę. 

Jeszcze nie wiem czym będzie dla mnie ten blog i w jakiej formie go poprowadzę - kilkakrotnie zaczynałam pisać pamiętnik, lecz systematyczność chyba nie jest moją mocną stroną.


Mam 37 lat, jestem mamą siedmioletniego Kubusia, żoną wspaniałego mężczyzny, chciałoby się napisać kobietą spełnioną zawodowo, ale nie tak do końca. Obudziła się we mnie dusza artystyczna i  dlatego też jakiś czas temu postanowiłam troszeczkę poszerzyć swoje horyzonty.

Interesuje mnie wiele rzeczy haft krzyżykowy, decoupage, scrapbooking, laleczki Tilda - oczywiście wszystko chciałbym zrobić już i teraz - wiem, że tak się nie da, ale jestem osobą bardzo niecierpliwą :-). 

Życie jest takie krótkie, a ja mam przeświadczenie, że przecieka mi przez palce. Chciałbym jeszcze tyle przeżyć, tyle zobaczyć i tyle zrobić w życiu... czy mi starczy na to wszystko czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz