Obserwatorzy

poniedziałek, 23 maja 2011

Pora pokazać coś wykonanego własnymi łapkami

Tak jak tytuł wskazuje dzisiaj chciałabym zacząć pokazywać moje twory.

Pierwsze będzie serduszko ozdobione wstążkami metodą "karczochową". W momencie kiedy zamawiałam serca, pomysł zdobienia był nieco inny, ale serce okazało się za małe i wyszło takie oto cudo:


Serce ma wysokość 7 cm i wydawało mi się, że będzie na tyle duże, bym mogła ozdobić je skrawkami materiałów, tak jak to robi Gosia tu

Teraz od dłuższego czasu pochłania mnie haft krzyżykowy, a na warsztacie mam Tancerkę G. Klimta. Na dzień dzisiejszy moja praca wygląda taki:



I muszę jeszcze pochwalić się moim wiosennym kuchennym oknem (proszę nie patrzeć, że takie brudne - zauważyłam to dopiero jak zobaczyłam na zdjęciu :-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz