Obserwatorzy

niedziela, 13 listopada 2011

Sal kawowy i moje ostatnie poczynania

Rozkręcam się na całego. Przyłączyłam się do kolejnej zabawy, tym razem mocno aromatycznej - do SALa kawowego organizowanego przez Tami.


A nad czym pracuję obecnie - oczywiście męczę Panią zimę - już tylko śnieg mi został do wyhaftowania. A całą moją uwagę skupiają hafty samplerków. Tak, tak samplerków, bo są to dwa samplerki.

Pierwszy sampler projektu Natashy Mlodetski, zobaczyłam go u jednej z haftujących blogerek i zakochałam się, poszperałam w necie i oto on


Tak będzie wyglądał gdy go skończę, na razie przedstawia się tak


Zabrakło mi muliny, więc zabrałam się za drugi (wzór zaczerpnięty z bloga gazette94), który będzie wyglądał tak


A wygląda tak


Haftuję na aidzie 18 muliną DMC cieniowaną. Nie jest to wcale takie łatwe, bo trzeba kombinować by płynnie przechodziły kolory. Nie wychodzi mi to jeszcze tak do końca, ale zobaczymy efekt końcowy.

Z racji, że był to długi weekend, to również wyciągnęłam maszynę i zaczęłam szycie kolejnej lalki. Jeszcze nie skończona, ale pokażę ją, to będzie mobilizacja by jak najszybciej ją skończyć ;-)


To tyle z mojego placu robótkowego.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, witam nowych obserwatorów i dziękuję pięknie za miłe słowa. Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Fajny wzór tego kawowego SAL-a,ja mam ochotę na pory roku,chyba się skuszę,widzę,że masz podobną metodę do mojej,też robię kratkę,ciekawa jestem czym ją rysujesz,bo kiedyś flamaster mi zafarbował i miałam kłopot,może masz jakiś lepszy patent,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lycy, ja korzystam z magic aidy (czyli ma już naniesioną kratkę) - jest bardzo wygodna w haftowaniu, ale później niestety jest problem z wybarwieniem tej kratki w miejscach, gdzie linie są mocno zaznaczone. Przy pełnych pracach, nie ma z tym problemu, ale tam gdzie nie ma haftowanego tła, czasami prześwituje ten róż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne samplery, ten pierwszy mnie zauroczył :)Gdybyś mogła podzielić się wzorkiem byłabym bardzo wdzięczna.
    Mam tyle wzorów do wyhaftowania a tu ciągle nowe śliczności się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba piękne! Jednak jakbym miała wybierać, co w natłoku pracy robić, to no. 1 jest faworytem! Chętnie przygarnę ten wzorek

    OdpowiedzUsuń