Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

Chusta Gail kolejne podejście

Już czas pokazać to, nad czym spędzałam w  styczniu każdą wolną chwilę ...

Tadam ...





Oczywiście nie jestem w stu procentach zadowolona z chusty - po pierwsze za duże dziury mi powstały w miejscach narzutów, no i oczko brzegowe przenosiłam bez przerabiania - co spowodowało, że nie mogłam ładnie powyciągać brzegów przy blokowaniu i brzeg lekko się zawija do góry - ale jest to nauka dla żuka - następna wyjdzie lepiej.

A chustę dziergałam drutami 3,5 włóczką Drops Lace, którą  zakupiłam w sklepie MagicLoop.

Niedługo pokażę kolejne moje wypociny, a teraz najwyższa pora przygotować się do kolejnego tygodnia pracy. Mam nadzieję, że będzie pełen pozytywnych wrażeń dla nas wszystkich. Agnieszka

18 komentarzy:

  1. Co Ty Aga mówisz jest świetna ja takie rzeczy kocham!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz nie być zadowolona, chusta jest śliczna i kolor rewelacja :)
    Pozdrawiam - Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Piękna i elegancka,! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie slowa zachęcaja do dalszej pracy.

      Usuń
  4. Patrzę i podziwiam - cudna mgiełka a i kolor rewelacyjny...E:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziury wcale nie są za duże, mi się taki bardzo podobają i nie uważam, żeby to był jakiś błąd. Chusta dzięki temu jest bardziej ażurowa i delikatniejsza.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Renatko za miłe słowo, masz rację, te dziury dodaja lekkości chuście.

      Usuń
  6. tylko srodkowa dziura jest duża...ale tak jest zawsze..dlatego ja stosuję dodatkowe oczko środkowe:))///a to ,ze źle ci się naciągało to kwestia zakończenia pracy...nie oczek brzegowych...zobzcz tu: http://dziergamsobie.blogspot.com/2011/07/elastyczne-zakonczenie-robotki-tutorial.html
    Poza tym ta chusta jest cudna:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, co ja bym bez Ciebie zrobiła - no pewnie, że to wynik spsobu zakończenia pracy, a nie oczek brzegowych -dziekuje Ci Kochana - jestes moim Guru :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyborna chusta w szalenie gustownym kolorze!

    Agnieszko! Ogromnie dziekuje za dzisiejszy komentarz. Bardzo mi milo, ze zauwazylas te moja spontaniczna i niestety przydlugawa przerwe w nadawaniu. Wszystko w porzadku, tylko w tym roku zima wyjatkowo nie sprzyja mojej wenie. Dodatkowa praca postawila kropke nad "i"....

    Mam nadzieje, iz niedlugo ten stan sie zmieni.

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekna ta chusta, i kolor cudny;) Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszła, ja właśnie robię swoją pierwszą gail, ostatni rząd mi został, zastanawiam się jak to cholerstwo zakonczyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszła, ja właśnie robię swoją pierwszą gail, ostatni rząd mi został, zastanawiam się jak to cholerstwo zakonczyć ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu,
      Dziękuję że do mnie zajrzałaś. Ja swoją chustę zakończyłam normalnie i niestety brzeg był mało elastyczny. Przesyłam Ci linka z kursikiem jak zakończyć elestycznie brzeg by można było dobrze zblokować chustę.
      http://drutoterapia.blogspot.be/2013/04/elastyczne-zakonczenie-chusty.html
      Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

      Usuń